tisdag 24 mars 2009

Jag började sticka en till dragspelsbasker igår. Har gjort ungefär två tredjedelar redan. Den ska bli klar till helgen då den ska med ut och åka lite. Jag ska nämligen ta med mig storbus på lite äventyr. Vi ska åka till mormor i sthlm bara han och jag och bo över. Förhoppningsvis blir det ett besök på Naturhistoriska museet också. Det ser jag fram emot för det var länge sedan jag var där.
Jag börjar bli lite socksugen igen. Det är bra då jag har en beställning jag måste börja med + att jag har en massa garn och Kool-Aid liggande. Men en sak i taget, hur lockande det än är att sparka igång nya projekt så ska jag faktiskt slutföra den här mössan först. Det är planen iaf men... Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org

Idag har jag beställt nya windstopperfleecejackor till stor och minibus. Valet föll på Didrikson då vi även köpt skalset av samma märke. Vi har tidigare haft Po.p men jag har tröttnat lite på dem och då vi haft vinterställ från Didrikson som vi varit väldigt nöjda med så tänkte jag att vi skulle testa deras skaljackor och fleece också. Didrikson har lite bättre priser också vilket ju heller inte gör något. Så för mindre pengar än vad jag får lägga på en skaljacka hos Po.p fick jag ett helt set med jacka och byxa från Didrikson.




Jag har också anmält mig till garn och chokladbyte hos sticka mera . Jag gillar byten. Det är spännande och givande. Choklad passade lite extra bra då det öppnat en ny chokladeria i stan. Nu har jag ju en jättebra orsak att shoppa loss där. Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar