onsdag 27 maj 2009

Tefrossa!

Idag fick jag paket från Tefrossa! Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org

Äntligen har jag lite att välja på igen. Jag började få seriös teabstinens! Hade bara Earl Grey och diverse röda och gröna teer hemma. Jag gillar rött och grönt te i måttliga doser men jag tröttnar väldigt snabbt på dem. Jag föredrar helt klart svart te och nu har mitt lager fyllts på med nya teer i nya spännande smaker. Åh vad jag ska dricka te!

Nu fattas bara mitt baste PG Tips som "vår" mataffär plötsligt slutat sälja. Jag antar att det bara var vi som köpte det. *snyft* Ut på jakt alltså!



3 kommentarer:

  1. Var direkt in på "tefrossa".
    Oj, där kan man väl sitta länge o känna de olika smakerna på tungan. När jag får mer tid ska jag gå dit på ett långt besök.
    Tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. Eller hur! Jag skulle kunna köpa upp nästan hela sortimentet (om jag hade råd alltså).! :-D

    SvaraRadera
  3. Te ÄR ju så gott!!!!!!!!!! Min mellankille började sörpla rött te när han var 10 mån :-D

    SvaraRadera