torsdag 30 juli 2009

PIF = Pay It Forward


Jag deltar i en PIF på: http://sagagos.blogspot.com

Vill du också få ett hemgjort paket?

De första tre personer som anmäler sig till min PIF genom att lämna en kommentar till det här inlägget kommer att få en handgjord present av mig inom ett år.

Vad det blir och när den kommer återstår att se, men inom 365 dagar skall du ha fått något hemgjort av mig.

Enda villkoret är att även du anordnar en PIF din blogg, dvs att du ska skicka något hemgjort till de tre personer som först anmäler sig till din PIF.

Gör så här:

1. Lämna en kommentar under detta inlägg och maila mig din adress.

Lämna också lite uppgifter om eventuella barn, storlekar, favoritfärg osv som kan vara bra för mig att veta. De tre första som lämnar en kommentar är med i PIF:en och får en present av mig inom 365 dagar.

E-mail: stickig[at]yahoo[dot]se

2. Gör samma sak på din egen blogg!


2 kommentarer:

  1. Hej. En liten hälsning från Norrbottten, Överkalix. Jag hamnade på din blogg av en slump och vill gärna vara med i din PIF.

    AnnBritt

    SvaraRadera
  2. Hejsan, okej, har sett dessa pif ett tag och nu är jag med, skulle gärna vilja få något fint av dig! :) Har inga barn och min storlek är 34/36, hmm, favoritfärg? det beror ju helt på vad färgen sitter på :) Mailar dig min adress så kan du ev fråga mig där om det är något annat du undrar över :) Glada hälsningar/Ida

    SvaraRadera