onsdag 18 november 2009

Restgarnsprojektet färdigt!



Jag har efter dagligt virkande i nästan två veckor äntligen färdigställt mitt restgarnsprojekt! *jippi*

En virkad mysfilt till soffan i restgarner av bomull. Blandade kvaliteter och färger. Det gick faktiskt lite snabbare än jag trodde men så förbjöd jag mig själv att hålla på med sidoprojekt också. Annars skulle den nog aldrig blivit färdig.



Förbudet gav resultat. Jag är väldigt nöjd med filten. Den är glad, mjuk och väldigt personlig. En sån där filt man gärna drar över sig när man kryper upp i soffhörnet på kvällen framför tv:n.


Sjuk mellanbuse vilar.


4 kommentarer:

  1. Verkligen jättefin filt Theresa! Jag blir så avundsjuk, jag vill oxå kunna virka och sticka! Hoppas du mår bra vännen! Kram från Linda i Strömstad

    SvaraRadera
  2. Hej! Hitta dig i en tråd på Allt om föräldrar :;)

    Du har jätte fin blogg, mysiga bilder och bra skriver du med :).
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  3. Skickade en påse garner till dig med J.

    SvaraRadera
  4. Tyckte verkligen om restgarnspläden - fint :)

    SvaraRadera