tisdag 26 januari 2010

Awards!

Jag har fått inte mindre än två awards senaste tiden! :-)




Den ena kommer från Kallblodet och den andra från Made in Hstd.


Med utmärkelsen följer att jag ska:
  • kopiera awarden till min blogg

  • länka till personen som gett mig awarden

  • berätta sju intressanta fakta om mig själv

  • Välj sju andra bloggar att ge awarden till

  • länka till deras bloggar

  • lämna en kommentar i deras blogg med information om att du gett dem en award.


Här kommer då sju "intressanta" saker om mig:

  1. Jag gillar folkmusikrock typ Hedningarna och Garmarna.
  2. Jag var syntare/svartrockare som tonåring.
  3. Jag är vallonättling.
  4. Jag älskar engelska deckare både i film och bokform.
  5. Jag spelade fiol i 7 år.
  6. Jag är släkt med skådisen som spelar Sjökvisten (handlaren) i Åsa Nisse filmerna på min fars sida och familjen Glenmark på mors sida.
  7. Jag är mörkrädd/spökrädd.


Denna award ger jag vidare till följande bloggare:



2 kommentarer:

  1. Tusen tack för awarden. . . Hoppar och studsar runt av glädje. . .

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för awarden! Tar tag i den på min blogg när jag är lite piggare. God natt!

    SvaraRadera