tisdag 19 januari 2010

Då var BB-väskan packad!

Det tog sin lilla tid att ta sig i kragen och packa den där väskan. Eller väskorna i mitt fall, jag har seriösa problem att packa lätt. *s*

En liten väska med bebisrelaterade saker och en liten väska till mig. Nu är det bara sånt som används dagligen som ska fyllas på. Toalettartiklar, tofflor, kamera, mobil och laddare. Sen klarar jag mig nog. Annars får maken åka hem och hämta mer grejor. *s*




Visst är småkläderna fina genuina 70-talare. Det blå setet har både jag och min syster haft som små. Sedan här även alla mina barn haft det. De bruna sparkisarna var mina allra första små byxor. Dem åkte jag hem från BB i en gång i tiden. Det gjorde även min förstfödda och nu tänkte jag att min sista ska göra det också. Det brun/vita setet har jag fått av en snäll tjej på Fl. Visst är det bedårande. *love*


2 kommentarer:

  1. Har en award till dig på min blogg ;D

    SvaraRadera
  2. Jag har också lämnat något till dig i min blogg... :-D

    SvaraRadera