lördag 16 januari 2010

Idag ska vi fira!

I eftermiddag är det firande på schemat. Vi (det vill säga släkten) ett härligt gäng på 14 personer ska ut på restaurang och fira dotterns kommande 18 års dag! Egentligen så tar vi ut det hela lite i förskott men det är ju så mycket mer praktiskt att göra sådant på helgen än på en måndagskväll.

Tänk att jag för hela 18 år sedan låg i en obekväm säng på Karolinska Sjukhuset och bara väntade på att något skulle hända. Vänta fick jag göra i nästan två dagar till och oj vad tråkigt jag hade. *s*

Det känns inte som det var så länge sedan. Tänk vad tiden går fort, och vad märkligt det är att man kan tycka att några veckor är lång tid medan åren bara flyger förbi.

Idag sitter jag ännu en gång och väntar, det är bara 19 dagar kvar till lillebrors beräknade ankomst idag. Tänk att jag snart kommer att ha både ett vuxet barn och en liten nyfödd!


Min vackra dotter. :-)


1 kommentar:

  1. Grattis till dottern o vad spännande att du ska få ett barn till!! Lycka till=)

    SvaraRadera