torsdag 28 januari 2010

Snö, snö och åter snö!

Det senaste dygnet har bjudit på snö. Snö i massor på både längden och tvären. Så pass med snö att vi varit insnöade idag! Både bil och utfartsväg måste skottas fram för att man över huvud taget ska komma ut på "stora vägen" och ta sig någonstans.




Känns som om det kommer liiiite olägligt med tanke på tillståndet här men än så länge har det varit lugnt. Nu har maken kommit hem och skottar som bäst fram både bilar och utfart. Så snart kan jag koppla av igen.



5 kommentarer:

  1. Men jösses vad snö!!!

    Och jag ser, den magiska vecka 40 har infunnit sig ;)

    SvaraRadera
  2. Wow, nu kanske du är iväg

    SvaraRadera
  3. hallå hittade din sida av ett flippande bland bloggar har själv 4 barn och känner mkt igen mej i det du skriver. Kul. Jag länkar om det är okej?

    SvaraRadera
  4. syster yster, klart du får länka. :-)

    Virkaholic, ja det är väldigt mkt snö och mer kommer det hela tiden! :-o

    Sunna, inte än men snart så! :-)

    SvaraRadera
  5. Ja, jag håller med dig. Nu får det räcka! Jag vill ha vår nu. :O)
    Kram Frida

    SvaraRadera