lördag 5 juni 2010

Egna blomster

Jag är så stolt över mig själv! Jag har just suttit och knåpat ihop en virkad blomma alldeles på egen hand. Jag hade från början en beskrivning på en blomvariant men det blev inte bra. Så jag började testa lite efter eget huvud. Efter några försök fick jag det att se ut som jag tänkt mig och efter ytterligare några försök så fick jag till maskantalet också. Duktig som jag var så skrev jag ned hur jag gjort så fort jag var nöjd med resultatet. Så nu kan jag virka små söta blommor också. *glad*



Liten A som var mitt sällskap framför tv:n somnade sött i soffan medan hans ömma moder (jag) knepade och knåpade med sina blomster. Jag kan inte direkt klandra honom, programutbudet var uselt och jag var något distraherad av blomutformandet. *s*



Snart bör mitt lilla projekt vara färdigställt. Det blir en egen variant på någon annans idé. Jag tänker inte avslöja vad eller vems än men här kommer en liten sneakpeak på grunden till det halvfärdiga projektet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar