tisdag 8 juni 2010

Hipp hipp hurra!

Hipp hipp hurra för liten A idag! love

Idag är det fyra månader sedan min lilla nöffe föddes. Det är helt otroligt vad tiden går fort. Ja, jag vet att jag tjatar om det men det upphör aldrig att förvåna mig! *s*

Snötnöffe vänder sig numer både från rygg till mage och från mage till rygg. Han förflyttar sig också även om det inte är helt medvetet från hans sida. Han skjuter ifrån med armarna och glider bakåt. Så det där med filt/dyna att ligga på funkar sådär numer.

Han jollrar, ler och skrattar. Då och då tränar han sin röststyrka högt och ljudligt, då menar jag inte skrik som i arg/ledsen bebis utan rena testljud. Det låter hemskt! *skrattar*

Han sover på nätterna och är pigg och glad för det mesta. Han äter bra och älskar att bli uppvaktad av sina syskon som i sin tur älskar att underhålla honom.

Jag tror faktiskt vi fått världens lättsammaste bebis eller så är det bara så att jag är så van vid allmänt kaos att jag blir förvånad när det bara flyter. Det är faktiskt ganska stor skillnad att ha en sjuåring, en sexåring, en fyraåring och en bebis hemma gentemot att ha en knapp treåring, en nittonmånaders och en bebis.

2 kommentarer:

  1. Så söt han är! Grattis till 4 månaders dagen!

    SvaraRadera
  2. Vilken sötnos du har, en riktig charmör :-)

    SvaraRadera