måndag 19 juli 2010

Paket med garn och te

Jag anmälde mig till stickameras garn och te byte för ett tag sedan. Jag gillar sådana byten. Det är så spännande att se vad som dyker upp och lika spännande att skicka iväg till en för det mesta okänd mottagare.

Hos mig dök detta härliga paket upp (ned) i brevlådan. Underbart garn, härligt te och choklad! Kunde inte bli bättre!



Nu har jag bara ett litet problem, jag vet inte vem det var som skickade det! Det fanns en liten lapp med som jag läste då jag öppnade paketet och sedan lade åt sidan. Tyvärr har något klåfingrigt barn (det finns några att välja på här) gömt lappen ifråga för jag kan inte hitta den! Teflonminne som jag har så kommer jag heller inte ihåg vad det stod så om du läser detta får du gärna hojta till!

ros Tack för det härliga paketet! ros


1 kommentar: