måndag 16 maj 2011

Tjugo kilo senare

I höstas tog jag beslutet att börja äta lågkolhydratskost. Detta efter att jag under flera års tid gått sakta men säkert upp i vikt, dels på grund av mina fem graviditeter (varav tre stycken på knappa tre år) och dels på mitt vad jag inser nu felaktiga kosttänk.

Här är jag i slutet av oktober 2010 ungefär en månad efter att jag lade om kosten.



Och här är jag idag, dryga tjugo kilo senare!



Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med mig själv! star

De senare bilderna är tagna på The Studio i Stockholm där jag och min dotter tillbringade lördagen. Det var jättekul att bli proffsigt sminkad och fotad som en modell med posering och allt. Vi fick massor av fina bilder på oss båda, det var inte gratis men väl värt varenda krona (eller hur mams)!


7 kommentarer:

  1. Gud vad snygg du är! Grattis till de 20 kilona!

    SvaraRadera
  2. Oj vilka snygga foton! Och grattis till minus 20kg, duktig du är!! =)

    SvaraRadera
  3. Wow vilken förändring.
    (Tänk vad fel mat gör med våra kroppar.)

    Grattis till förändringen. Helt enormt!

    SvaraRadera
  4. vilken skillnad! och du passar verkligen i den korta frisyren :)

    SvaraRadera
  5. Vill börja med att säga hälsa, Hej! :)
    Ramla in här när jag surfade runt lite, mycket intressant läsning.

    Vilket JÄTTE jobb med rutorna *pust* det måste jag tipsa svärmor om att kika in och kolla på.
    Grym förändring du gjort också, stark karaktär!

    SvaraRadera
  6. Vilken förändring! Helt fantastiskt vad man kan göra bara man bestämmer sig :)

    SvaraRadera