tisdag 21 juni 2011

Bygelprydnader

Idag skickade jag iväg två stycken bygelprydnader. Båda till nätväninnor som jag umgås med mer eller mindre dagligen på nätet. Jag hoppas verkligen att bygelprydnaderna lever upp till förväntningarna!





Dessvärre är det lite trist att göra samma sak hela tiden så jag måste varva sånt här med annat för att inte ledsna totalt. Men någon gång då och då slänger jag in en bygelprydnad, antingen för att jag själv fått ett ryck och vill förnya mig eller för att jag har en intressent.

3 kommentarer:

  1. Hejsan jag undrar om man kan beställa bygelprydnader av dig och vad kostar de isåfall?


    Lindaxeliasson@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Hej jag undra om man kan få beställa två stycken sådana bygelprydnader av dej och vad skulle de kosta isåfall. Mvh Jessica

    Mickejessia@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej jag är också intresserad av att köpa två bygelprydnader, även två sittdynor. Vad skulle det kosta? :)

    Med vänlig hälsning, Linn

    linn.hedin@hotmail.com

    SvaraRadera